torstai 6. huhtikuuta 2017

Homeopatia kokemuksia

Ihan alkuun, en itse juurikaan usko moiseen mutta nyt olen valmis sitä kokeilemaan! Joten jos kommenttisi on se on ihan huuhaata ILMAN että sinulla on omakohtaista kokemusta asiasta, älä vaivaudu kommentoimaan! Kyselin tuolla odotuspuolella jo samaa ja ajattelin heittää vielä tännekin eli onko kukaan valmistautunut tai valmistautumassa synnytykseen homeopatian avulla?


Mulla on pari todella positiivista kokemusta homeopaattisten valmisteiden käytöstä - ensin yhden leikkauksen ja siitä palautumisen yhteydessä ja nyt tämän. Kellään omakohtaisia kokemuksia homeopatiasta lapsenhoidossa?

Mielessä lähinnä korvatulehduskierre. Mihin apua homeopatiasta ? Homeopatia pahensi tilannetta 20. Lisää tuloksia kohteesta keskustelu. Välimuistissa Potilaskokemuksia. Kerään tänne sivuille kokemuksia asiakkailtani - laita viestiä jos olet asiakkaani ja haluat lisätä omasi tähän.


Kysyn aina etukäteen suostumuksen palautteen laittamiseksi sivuilleni, voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä.

Koska keskustelu homeopatian toimivuudesta näyttää olevan varsin vilkasta, olisi mielenkiintoista kerätä käyttökokemuksia: sekä myönteisiä että kielteis. Tässä oma kokemukseni homeopatiasta. Olin saanut keltakuumeen, punataudin ja viherkaihin matkoillani ja olin tullut sen lisäksi värisokeaksi. Kävin homeopaatin luona joka määräsi minulle muutaman helmen ja heti paranin. Seuraavana päivänä olin jo töissä pitämässä käsiäni kohti taivaita, koska olen . Aurinkoista päivää kaikille!


Haluaisin vaan kertoa mihin kaikkeen on meidän perheessä saatu apua homeopatiasta. Flunssat, apu vaihtelevasti, riipp. Sijaitsee siis Helsingissä lääkäriasema Sofianovassa. Ja nyt en kaipaa mitään höpötyksiä, että homeopatia ei toimi.


Vaan haluan kuulla niiltä ihmisiltä. Kokemuksia homeopatiasta 12. Minua kiinnostaa homeopatian hyödyntäminen synnytyksessä.


Olen ymmärtänyt, että sen avulla voisi auttaa ainakin kudoksia pehmenemään ja myös toisaalta palautumaan nopeammin. Entäpä löytyykö homeopatiasta mitään apuja itse synnytyskipuun ja sen .

Olen suositellut homeopatiaa ihan kaikille ja ilahduttavan moni tutuistani on saanut myönteisiä kokemuksia samalla, kun homeopatia tuntuu yleistyvän koko ajan. Keski-Euroopassa asuvat ystäväni kertovat lastenlääkäreiden määräävän aina ensisijaisesti homeopaattisia lääkeaineita lapsille. Hän väittää sen tehonneen esimerkiksi narkolepsiapotilaaseen.


Syövän ja diabeteksen hoitoa Sulkakoski ei silti jättäisi homeopatian varaan. Kun nyt olen alkanut homeopaattisia lääkkeitä kokeilla, niin kerronpa tässä kokemukseni Arnicasta(D30). Olihan minulla niitä helmiä jo edellisenkin hampaanpoiston aikaan, mutta en muistanut niitä ennen kuin vasta muutama tunti jälkeenpäin. Otin silloin sen viisi helmeä ja aika hyvin meni.


Subjektiiviset vaihdevuosioireet tuntuvat vähenevän siedettäviksi tai häviävän kokonaan. Nyt täytyisi ottaa selvää Tampereen seudun homeopaateista, ja kartoittaa hiukan että onko homeopatiasta mahdollisesti apua ongelmassani. Jos jollain tänne eksyjällä on minkälaisia vain kokemuksia homeopatiasta , kuulisin niitä enemmän kuin mielelläni!


Kiitos ihan ihan hirveesti jo etukäteen jos jaksat . Onko tämänpalstan kirjottajilla kokemuksia homeopaattisesta hoidosta siis hoidon tehosta. Olen kuullut asiasta paljon enemmän tai vähemmän ristiriitaista tietoa. Kärsin heinänuhasta,pahasta sellaisesta.


Olen päättänyt että menen tässä jollonkin homeopaatille ja aloitan . Suomessahan homeopatialla ei ole virallista asemaa terveydenhuollossa, minkä vuoksi se on varmasti suurelle osalle väestöstä vielä tuntematon. Kuitenkin sana onnistuneista hoidoista ja parantumisista, ja elämänlaatua nostattavista kokemuksista kiirii puskaradiossa levittäen homeopatian ilosanomaa . Päivi kuunteli sydän raastaen, kun hänen pieni tyttärensä kakoi sitkeän yskän kourissa yöt läpeensä. Lääkärin tuomio oli yksiselitteinen: allerginen astma, joka ei parane koskaan.


Fytoterapiassakin on hyviä maksaa uudistavia kasveja, ennen muita maarianohdake. Liisa Sulkakoski kertoo kiinnostavan kokemuksen maksan .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.