torstai 7. helmikuuta 2019

Subaru xv kulutus

Voiman tuotto ei ole ykkösasia vaan kokonaishalpuus tinkimättä maanvarasta ja nelivedosta ja hyvästä nelivedosta. Pienikokoiseen näyttöön on ahdettu hengästyttävä määrä informaatiota, ja sen avulla esimerkiksi kulutusta pystyy seuraamaan monipuolisesti. Takavuosina boxermoottoria pidettiin suuriruokaisena.


Ongelma johtunee takavedon kytkimen ylikuumentumisesta. Subarun asiakkaat ovat perinteisesti olleet hyvin merkkiuskollisia.

Tämän päivän kiihkeässä . Ajettavuus ainakin minulle tuskin lienee ongelma yhdessäkään uudessa autossa , joten siinä Subaru ei kilpailuetua saa. Sen sijaan kuvien perusteella XV :n tavaratila vaikuttaa onnettoman pieneltä. Jos tuosta tehtäisiin farmari, jossa tavaratilaan olisi satsattu nykyistä enemmän ajatusta, kyseessä saattaisi olla erittäin . VOIMANSIIRTO CVT, neliveto. XV :n ostamista kannattaa todellakin harkita juuri diesel-koneella.


Malliston 2- litrainen diesel on huomattavasti jämerämpi ja vääntöäkin piisaa 3Nm:n edestä, mikä tekee kuljetuskyvylle hyvää.

Sama pätee kulutuslukemaan , sillä isompi bensakone ei ole sieltä taloudellisimmasta päästä. XV :ssä on aina vakiona symmetrinen nelivetojärjestelmä. Dieselmoottorin yhteyteen ei automaattivaihteistoa ole tarjolla.


Subaru haluaa XV :n avulla poistaa myytin nelivetoautojen korkeista . Subaru tekee uuden Imprezan kohdalla toisinpäin, sillä ensiksi markkinoille putkahtaa crossover XV ja myöhemmin tavikset. Ajo painottui pitkälti Kehillä kurvailuun ja hämmästys oli suuri, kun kävimme tankkaamassa, sillä kulutus jäi ainoastaan litraan satasella. Moottori Bokser- bensiini. Testattu XV TD BC Teho 1hv.


Jos nyt välttämättä pitää Subaru saada tuollaiseen käyttöön, niin sitten ehdottomasti Outback tai forester, jossa maavaraa on jo vähän mukavammin. Kulutus bensavehkeillä korkea. Lainaus käyttäjältä: Jarde - 16. Yeti hävisi kulutuksessa ja suorituskyvyssä.


Tyyppi, Boxermoottori, 4-sylinterinen, vesijäähdytteinen, bensiini, DOCH,16-venttiilinen. Sylinterin halkaisija x iskunpituus (mm), 7x 8 8x 90. Puristussuhde, 1 15.


Olisikin ollut sääli muuttaa muotoilu täysin.

Subaru XV koeajossa Pohjois-Karjalan vaaroilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.