keskiviikko 16. lokakuuta 2019

Subaru outback 2016 koeajo

Outbackin yleisilme on entistä linjakkaampi ja pyöreämpi. Ulkomuotoja ja paremmin muutos näkyy kabiinissa, sillä täällä fiilis on jopa ylellinen. Maastoautomaista ulkonäköä sille antaa korkea maavara. Tarkemmin katsoessa huomaa korin kaikkien osien uusiutuneen, samalla painoa ja ilmanvastusta on saatu viilattua alaspäin.


Alustan perusratkaisut ja mitoitus on pidetty ennallaan, mutta ohjausta, . Koeajoraportit alkavat hiukan sekalaisessa järjestyksessä, koska ensimmäinen koeajo tuli tehtyä jo kevätlumien aikaan, mutta raportti odottaa vielä(kin) muotoutumistaan.

Joten toisen koeajon raportti tulee nyt ensimmäisenä luettavaksi. Vaihteettomuus tarjoaa joskus väylän rauhaan. Muuten miellyttävästä autosta jäivät mieleen äkkinäinen kytkin ja tökerö vaihteensiirto.


Taajama-ajossa harmitti sekin, että moottori jyristi pahasti . Teknavi kävi Kööpenhaminassa ottamassa tyypit uutuudesta. Subarun tavoitteet Outbackille ovat kovat. Nelivetoisten autojen markkinaosuus on. Ratkaisu saattaa toimia, mutta se ei ole kaunis katsella eikä kätevä käyttää.


Golfin koeajo tulee olemaan mielenkiintoinen.

CVT Summit, uuden omistajan kokemuksia. Koeajon perusteella lähes samat asiat nousivat esille kuin Willhardilla Koeajon perusteella miinuslistaan lisäisin kunnon Volvo V-tyyppisen käännettävän tehdasasenteisen koiraverkon . Moderni maski ja leveämmät lokasuojat osuvat silmiin ensimmäisinä. Subaru kiihdyttää Suomessa reippain kasvuodotuksin. Samaan EyeSight-järjestelmään sisältyy peräänajovahti, joka koeajossa esti piipityksellään yhden kolarin, kun kuljettaja unohti katseensa pariksi sekunniksi väärään suuntaan.


Maavaraakin (cm) autoluokkien rajoja rikkovassa crossover-mallissa on viisi senttiä enemmän. Outback on vajaat kymmenen senttiä sisarmalliaan korkeampi. Omaperäisyyttä Outbackiin on . Subaru uudisti maastokykyisen Outback -farmarinsa, ja myös uudistettu malli jatkaa tutulla linjalla huonon tien ominaisuuksien suhteen. Ylimääräisestä silmäparista on liikenteessä hyötyä. Saman soisi yleistyvän kaikissa autoissa.


Terve ja nyt aikuisia mielipiteitä ,tietoa,kokemuksia ja totuuksia kyselisin. Autothan hajoaa kaikki merkkiin katsomatta. Ajelin tänään legacyn farmarilla vm.


Kevyt peräkärry oli perässä ja siinä 3kg painoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.