Erittäin mukava auto ajaa, turvallinen ja tyylikäs. Ohjaamossa materiaaleja ja toimivuutta on muutettu. Näkyvimmät muutokset ovat uusi ohjauspyörä, mittaristo, kojetaulun raitisilmasuulakkeet, vaihdekeppi ja selkeän . Hyvää: laatuvaikutelma, etenemisen varmuus. Huonoa: moottorivalikoima. Jatkossa XV:n matalampi versio eli uusi Impreza jää sivurooliin ja laajempana valikoimana tarjotaan XV:tä.
XV mukana manuaalina, ja Yeti Dsg:nä kun manuallia ei testiin kuulema saatu. Vaihteistoa ei kaiketi sitten otettu huomioon. Yetille voitto kotiin pistein 8. Subaru XV (on kuulemma hyvä).
Mutta kun hyppäsi ensin auton sisälle ja istuskeli siellä jonkin aikaa, niin totesin että turha lähteä koe-ajolle, koska auton sisusta ja etenkin koelauta on niin järkyttävän ruman ja vanhan oloinen että auto jää jokatapauksessa ostamatta, on se . Aloitetaanpa XV:lle oma threadi. Tuommoinen XV kotiutui tänään perheeseen ja tässä muutamia ensitunnelmia. Toista se on VAGien kanssa, joissa yleensä menee toisin päin kun . Risto Virtasen testissä on toisen sukupolven XV. Etenkin tyyliä ja laatuvaikutelmaa on hiottu parempaan suuntaan. Tykkäsimme Voimalinjan toiminnasta rauhallisessa ajossa Maas.
Tuli bongattua lauantaipäivän kunniaksi tällainen liikenteestä, ja koeajollehan sitä oli päästävä. Ohessa muutama huomio ajanpuutteen vuoksi hyvin lyhyeksi jääneen koeajon tiimoilta. Vertailen XV :tä tässä paljon saman merkin Foresteriin, koska siitä minulla tuoreita kokemuksia. XV :n ulkomuoto miellytti . Täysin uusi auto on valmistettu täysin uudelle pohjalevyratkaisulle. Hiljaisuus, ajomukavuus, laadukkaat sisätilat ja.
Eyesight-kuljettajan avustinjärjestelmä ovat vakiovarusteina. Auto ei pelkästään näytä hyvältä vaan on erittäin onnistunut kokonaisuus. Yleensä automerkit lanseeraavat ensiksi perusmallin ja sitten perässä tulevat erikoisversiot.
Lue kokemuksia ja varaa koeajo. Summit - Kurarännissä kotonaan. Katso tarkemmat tiedot ja varaa koeajo!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.