torstai 9. heinäkuuta 2020

Subaru outback koeajo

Tarkemmin katsoessa huomaa korin kaikkien osien uusiutuneen, samalla painoa ja ilmanvastusta on saatu viilattua alaspäin. Alustan perusratkaisut ja mitoitus on pidetty ennallaan, mutta ohjausta, . Tulokkaan valtit: jatkuva neliveto, boxermoottori, maavara ja nuorentunut ilme. Hyvää: nelivetokyvyt, moottori, maavara, turva-avustimet.


Huonoa: vaihteisto, häikäisysuojaton näyttö, näkyvyys takaviistoon. Outbackin yleisilme on entistä linjakkaampi ja pyöreämpi.

Ulkomuotoja ja paremmin muutos näkyy kabiinissa, sillä täällä fiilis on jopa ylellinen. CVT Summit, uuden omistajan kokemuksia. Subaru Outbackin viides . Koeajon perusteella lähes samat asiat nousivat esille kuin Willhardilla Koeajon perusteella miinuslistaan lisäisin kunnon Volvo V-tyyppisen käännettävän tehdasasenteisen koiraverkon . Teknavi kävi Kööpenhaminassa ottamassa tyypit uutuudesta.


Vaihteettomuus tarjoaa joskus väylän rauhaan. Muuten miellyttävästä autosta jäivät mieleen äkkinäinen kytkin ja tökerö vaihteensiirto. Taajama-ajossa harmitti sekin, että moottori jyristi pahasti .

Koeajoraportit alkavat hiukan sekalaisessa järjestyksessä, koska ensimmäinen koeajo tuli tehtyä jo kevätlumien aikaan, mutta raportti odottaa vielä(kin) muotoutumistaan. Joten toisen koeajon raportti tulee nyt ensimmäisenä luettavaksi. Maastoautomaista ulkonäköä sille antaa korkea maavara. Outback on vajaat kymmenen senttiä sisarmalliaan korkeampi.


Nelivetoisten autojen markkinaosuus on. Maavaraakin (cm) autoluokkien rajoja rikkovassa crossover-mallissa on viisi senttiä enemmän. Omaperäisyyttä Outbackiin on . Molemmat autot koeajoin 2. Lineartronic- automaattivaihteistolla. Legacyn osalta koeajo tapahtui pikaisemmin, mutta . Ratkaisu saattaa toimia, mutta se ei ole kaunis katsella eikä kätevä käyttää. On nimittäin niin, Outbackin hinta on ~samalla tasolla Golf Alltrackin kanssa.


Golfin koeajo tulee olemaan mielenkiintoinen. Auto esitellään virallisesti New Yorkin autonäyttelyssä tällä viikolla. Valmistaja julkaisi viralliset kuvat autosta . Koeajoon ei kyseistä autoa ole kohtuu ajalla näimmä mahdollista saada mutta Legacy Dieselin pääsin ajamaan ja ihan hyvältä vaikutti.


Legacyssakin on aina neliveto, mutta Outback pärjää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.